Volvon uuden kaksirumpuisen DD25B-jyrän tuottavuus ja suorituskyky on alan huippua03.05.2015 18.00
Volvo Construction Equipmentin uuden, Tier 4 Final/Stage IV -vaatimukset täyttävällä moottorilla varustetun kaksirumpuisen DD25B-jyrän työn jälki on erinomaista ja käytettävyysaika maksimaalinen. DD25B tarjoaa korkeataajuista tärytystä, 3300 tai 4000 vpm käyttösovelluksesta riippuen, sekä suuremman tuottavuuden sallimalla kuljettajan ajaa suuremmilla nopeuksilla iskutaajuuden säilyessä optimaalisena. Turvallisuutta ja tarkkuutta on parannettu vinoilla rumpujen kiinnikkeillä, kaltevalla konepeltirakenteella ja optimaalisesti sijoitetulla liukuvalla istuimella, joka antaa kuljettajalle 360° näkyvyyden rummun reunoihin ja ympäristöön jyrän kulkiessa eteenpäin ja peruuttaessa. Koneistetut rummut viistoin reunoin ovat täysin lieriömäiset, ne jättävät jälkeensä tasaisen pinnan ilman mitään jälkiä, ja edistyksellinen epäkeskojärjestelmä varmistaa tehokkaan suorituskyvyn, joka on verrattavissa huomattavasti suuremmalla moottorilla varustettuihin koneisiin. DD25B:n kehittynyt paineistettu vesijärjestelmä auttaa konetta jyräämään tasaisesti ja kitkattomasti ja maksimoi koneen käytettävyysajan. Luotettava, ruostumaton järjestelmä toimittaa jatkuvan vesivirtauksen jyrän etu- ja takarummun pinnalle estäen asfaltin tarttumisen siihen ja varmistaen näin korkealaatuisen tuloksen ja suojaten konetta vaurioilta. Kunkin kahdeksan suihkutussuuttimen takana olevat hienosuodattimet estävät tukokset ja varmistavat suihkun oikean jakautumisen. Tilavuudeltaan alan suurin vesisäiliö vähentää täytön aiheuttamaa seisonta-aikaa ja kuljettaja voi valvoa istuimeltaan selkeästi näkyvästä mittarista vesisäiliön pinnantasoa ja suunnitella tehokkaasti täyttökatkokset. Kuljettaja voi myös säätää suihkutusten väliä veden säästämiseksi tarvittaessa seisonta-ajan vähentämiseksi. Jyrää huollettaessa vesisuuttimet voidaan irrottaa nopeasti ja helposti ilman mitään työkaluja, minkä ansiosta kone saadaan takaisin työhön mahdollisimman nopeasti. Volvo DD25B on yksi markkinoiden vankimmista jyristä ja sen huollon tarve on minimaalinen. Etu- ja takarummun kaapimet on tehty kestävästä uretaanista, joka lisää niiden tehoa ja kestoikää, ja epäkeskon laakerit, jotka on tehty kestämään korkeita lämpötiloja ja suuria pyörintänopeuksia, ovat kestovoidellut. Automaattinen täry kytkeytyy automaattisesti päälle, kun FSR-vipu siirretään vapaa-asentoon, ja se kytkeytyy pois, kun vipu siirretään pysäytysasentoon, tiivistetyn pinnan tahattoman vahingoittamisen estämiseksi. |