Renault Trucks panostaa vahvasti vuoteen 2018

Share |
10.01.2018 19:00

pasirellu2.jpg

Renault Trucks kuorma- ja pakettiautot ovat vakiinnuttaneet paikkansa Suomen hyötyajoneuvomarkkinoilla. Ensirekisteröinneissä Renault Trucks päätyi vuonna 2017 pakettiautot mukaan luettuna vuoden 2016 tasolle. Se antaa hyvän kasvupohjan asiakaskunnan kasvattamiselle kaikissa hyötyajoneuvoluokissa. 

Renault Trucks hyötyautomallisto sisältää nyt kustannustehokkaat ja polttoainetaloudelliset ratkaisut useimpiin ajotehtäviin, kuljetusalasta ja -tehtävästä riippumatta. Viime vuoden puolella Renault Trucks -mallisto täydentyi koko laajuuteensa ja kattaa nyt myös raskaamman pään uutuudet; C- ja K-sarjat, joiden virallinen ensiesiintyminen tapahtui toukokuussa Jyväskylässä Kuljetus 2017 -näyttelyn yhteydessä. Lanseerauksen myötä Renault Trucks Suomen mallistosta löytyy vaihtoehdot kaikkiin hyötyautojen kokonaispainoluokkiin, pakettiautoista aina 76 tonnin yhdistelmämassoihin saakka.

pasirellu1.jpg

(kuva: Renault Trucks myyntijohtaja Pasi Gerpe (oik.) jatuotepäällikkö Ville Mamia.)

Tapahtumia laajalla mallistolla

Täyteen laajuuteensa Suomessa kasvanut Renault Trucks hyötyautomallisto esiintyy vuoden 2018 aikana laajasti alan tapahtumissa ja näyttelyissä. 

Aikaisempina vuosina pääpaino on ollut maantie- ja kappaletavarakuljetuksiin sopivissa paketti- ja kuorma-autoratkaisuissa, joita on esitelty laajalla mallistolla alan tapahtumissa. Tänä vuonna Renault Trucks tuo Master-, D-, D Wide- ja T-sarjan mallien rinnalla asiakkaiden koeajettaviksi vaativiin maansiirto- ja vaihtolavakuljetuksiin tarkoitetut C- ja K-sarjan kuorma-autot.

Kausi käynnistyy helmikuun toisella viikolla Volvo Truck Center Vantaalla järjestettävillä jakeluautopäivillä. 6.-7.2.2018. Jakeluautopäivillä ovat pääosassa monipuolisesti Renault Trucks Master pakettiautot ja D-sarjan kuorma-autot. Myöhemmin keväällä käynnistyy raskaiden kuorma-autojen laaja koeajokiertue. Lisäksi Renault Trucks järjestää pitkin vuotta, yhdessä jälleenmyyjien kanssa, toimialakohtaisia esittely- ja koeajotilaisuuksia.

– Olemme yltäneet T-sarjan turvin hyvään myyntimenestykseen mm. rekanvetäjissä, ja siitä on hyvä jatkaa. Tänä vuonna haemme kasvua uusien C- ja K-sarjojen voimin maansiirto- ja vaihtola-autoasiakkuuksien puolelta. Tulemme olemaan vahvasti esillä näissä kasvavissa segmenteissä ja lähdemme tyytyväisin sekä toiveikkain mielin vuoteen 2018, sanoo Volvo Finland Ab:n Renault Trucks myyntijohtajaPasi Gerpe. 

pasirellu3.jpg

(kuva: C-sarjalaisen omistaja Kuljetus Jan Sjöman (vas.), Volvo Truck Center kuorma-automyyjä Mika Saari, Wetteri Power Oy:n kuorma-automyyjä Arto Matinlassi, Volvo Truck Center kuorma-automyyjä Juha Mattila, myyntijohtaja Pasi Gerpe, kuorma-automyyjä Ossi Hänninen, uuden K-sarjalaisen omistaja KL Jouni Ojala)

Parasta palvelua, parhailla ehdoilla

Renault Trucks myynti- sekä auktorisoitu huolto- ja korjaamoverkosto kattaa koko Suomen. Huolto- ja korjaamopalveluja tarjoavat Volvo Truck Centereiden lisäksi nyt myös verkostoon kuuluvat yksityiset jälleenmyyjät: Käyttöauto Trucks, Wetteri Power, Auto-Kilta Trucks, Raskaspari ja HF-Autohuolto. Raskaiden hyötyajoneuvojen lisäksi huoltoverkosto palvelee täysipainoisesti ja ammattitaidolla myös Renault Trucks Master -pakettiautoasiakkaita.

Tämän vuoden alusta lukien Volvo Trucks ja Renault Trucks myöntää kahden vuoden täystakuun asentamilleen alkuperäisille varaosille ja lisävarusteille. Täystakuu on voimassa ilman kilometrirajoituksia ja kattaa varaosien ja työn lisäksi seurannaisvauriot. Tämä tarkoittaa sitä, että jos Renault Trucksin huollossa asennettu osa, esimerkiksi venttiili, rikkoo männän tai sylinterin kannen, asiakas saa myös muut vaurioituneet osat vaihdettua takuun korvaamina. Osien ja asennustöiden lisäksi myös mahdolliset hinaukset kuuluvat takuun piiriin. 

– Se että pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaiset ja joustavat huoltopalvelut koko maan kattavasti raskaiden hyötyautojen lisäksi myös pakettiautoille on otettu asiakkaiden puolella suurella mielenkiinnolla vastaan. Uuden täystakuun myötä Renault Trucks nostaa osakkeitaan vielä nykyistäkin korkeammalle kaikissa hyötyautoluokissa, sanoo Renault Trucks tuotepäällikköVille Mamia. 

Renault Trucks koeajoautoja 2018:

Renault Trucks C520.32 8x4 (2+2) 35 t maansiirtoauto, Elg-lavavarustus

Renault Trucks K520.32 8x4 (2+2) 35 t maansiirtoauto

Renault Trucks C520.42 10X4 42 t. maansiirtoauto, yhdistelmämassa 76 t

Renault Trucks C520.32 8x4 35 t vaihtolava-auto Hiab koukkulaitteella.

Renault Trucks T440 4x2 27 t Optifuel E6 rekanvetäjä

Renault Trucks T-sarja 4x2, 6x2 useina eri kokoonpanoina

Renault Trucks Master etuveto- ja 4x4 -mallit, useita

Renault Trucks D Wide 6x2 28t

21.06.2018 8:11Kuorma-autoilla kuljetettu tavaramäärä kasvoi vuoden 2018 ensimmäisellä neljänneksellä - maa-ainesten kuljetusmäärät lisääntyivät paljon
20.06.2018 11:11SSAB ottaa seuraavan askeleen kohti fossiilivapaata tuotantoa
19.06.2018 11:00Mercedes-Benzin raskaat kuorma-autot 9 prosentin kasvussa Suomessa
18.06.2018 16:11Kaupungit haluavat lisää kestävyyttä liikenneympyröiden päällysteisiin
18.06.2018 9:11Kaivinkoneyhtymä Hokkanen & Hokkanen uusi Doosan DX165W-5
17.06.2018 9:00Skanska Infralle sopimus maantien 724 parantamisesta Vaasassa
16.06.2018 13:11Metson Tampereen tehtaan 777 aurinkopaneelia tuottavat virran neljännekseen tehtaan valaistuksesta
16.06.2018 9:11Saksalainen perävaunuvalmistaja Kempf ensimmäisten Strenx 960 -käyttäjien joukossa
15.06.2018 11:11Asiakkaat ja henkilökunta luottavat Novatroniin
15.06.2018 9:11Rakennuskustannukset nousivat toukokuussa 2,1 prosenttia vuodentakaisesta

Siirry arkistoon »