Hondalta uudet monttukoneet

Share |
02.10.2018 15:00

Honda CRF450L on saapunut. Katuenduron uusi aikakausi!

Siitä asti kun Honda muutamia vuosia sitten julkaisi CRF250L –mallin, ovat monet asiakkaat odottaneet ”isoveljen” saapumista markkinoille.
Nyt odotus on päättynyt ja Honda CRF450L on täällä!

Hondan CRF450R motocrosmalliin perustuva CRF450L on todellinen monikäytön mestari. Ajatpa sitten sivistyneesti kadulla tai kaasu pohjassa pitkin voimalinjan pohjaa, Honda CRF450L toimii missä vaan!  Runko, iskunvaimennus ja moottori ovat kilparadoilla loppuun asti hiottua teknologiaa, päivitettynä katuenduromaiseen muotoon. Pyörä on erittäin hiljainen ja helppo käyttää, silti pinnan alla asuu täysverinen enduropyörä. Pitkät huoltovälit ja pieni polttoaineen kulutus ovat käyttäjäystävällisyyttä parhaimmillaan.

Honda CRF450R on valmiina kisakauteen 2019!

Honda CRF450R päivittyy kaudelle 2019. Moottorissa on selvästi enemmän tehoa ja vääntöä, mutta ennen kaikkea se on vielä entistäkin pehmeämpää ja siten käyttökelpoisempaa. Myös moottorin öljyjääähdytystä ja -kiertoa on parannettu vastaamaan kasvanutta tehoa. Pyörässä on nyt HRC Launch Control –starttiavustin, josta löytyy kolme (3) eri asetusta. Eli oikea säätö jokaiseen ajo-olosuhteeseen! Uusi ohjaustanko on Renthal Fatbar ja sen kiinnityspiste on valittavissa neljästä eri vaihtoehdosta. Etujarrupuristin on niin ikään uusi ja varustettu kahdella erikokoisella puristinmännällä; Aivan kuten Hondan HRC tehdaspyörissä on ollut jo muutaman vuoden. Tuloksena on entistäkin parempi jarrutuntuma ja pysähtyvyys. Jalkatapit ovat uudet ja entistäkin tukevammat, sekä keräävät vähemmän kuraa. Takahaarukan kiinnityspistettä on muokattu ja takaiskunvaimentimen männän pinnoitusta muutettu. Yhdessä uusien säätöjen kanssa, iskunvaimennus on entistäkin herkempi. 

Ulkonäön kruunaa mustat DID vannekehät, uudet etujousituksen suojat ja uudelleenmuotoiltu pohjapanssari. Kirsikkana kakun päällä on yli kilon laskenut paino!

Honda CRF250R on valmiina kauteen 2019!

Viime vuonna täydellisen mallistomuutoksen kokenut Honda CRF250R saa kaudelle 2019 joukon tärkeitä päivityksiä. Sylinterinkannen kanavat ovat uudelleen muotoiltu. Yhdessä uuden kaasuläppärungon ja uuden pakoputkiston kanssa moottorin keskialueen teho ja vääntö on kasvanut merkittävästi, huipputehon kärsimättä yhtään. Uutta on myös HRC Launch Control –starttiavustin, josta löytyy kolme (3) eri asetusta. Eli oikea säätö jokaiseen ajo-olosuhteeseen!

Ohjaustanko on nyt Renthal Fatbar ja sen kiinnityspiste on valittavissa neljästä eri vaihtoehdosta. Etujarrupuristin on niin ikään uusi ja varustettu kahdella erikokoisella puristinmännällä; Aivan kuten Hondan HRC tehdaspyörissä on ollut jo muutaman vuoden. Tuloksena on entistäkin parempi jarrutuntuma ja pysähtyvyys. Jalkatapit ovat uudet ja entistäkin tukevammat ja keräävät vähemmän kuraa. 

Ulkonäön kruunaa mustat DID-vannekehät, uudet etujousituksen suojat ja uudelleenmuotoiltu pohjapanssari.

Lue lisää: www.hondabikes.fi

13.12.2018 16:01Volvo Construction Equipment Finland Oy laajentaa maansiirtokoneiden huolto-organisaationsa Pohjois-Suomeen
13.12.2018 15:55A-Insinöörit Tampereen Kansi -hankkeen pohjoiskannen suunnittelijaksi
12.12.2018 17:01Kriittiset metallit ja huoltovarmuus -selvitys julkaistu
12.12.2018 15:00Cramo ja suomalainen Bliot teknologiayhteistyöhön
11.12.2018 17:44Rakennusyritysten rakennuksiin kohdistuvien korjausurakoiden arvo oli 8,9 miljardia euroa vuonna 2017
11.12.2018 8:55Sotkamon hopeakaivoshanke etenee suunnitelmallisesti
09.12.2018 11:00Leotechin pölynsidontalaitteet saa nyt Hansa-Machinesilta
08.12.2018 10:11Sähkökäyttöinen Avant e6 -kuormain palkittiin MaatalousKonemessujen uutuustuotekilpailussa hopeamitalilla
07.12.2018 12:11Novatron mukana INFRA RY:n 3D-koneohjauskoulutuskiertueella
07.12.2018 10:01Tehdyn työtunnin kustannus nousi heinä-syyskuussa 1,3 prosenttia edellisvuodesta

Siirry arkistoon »