Uudistunut Toyota Hilux Suomeen loppusyksystä 2020

04.06.2020 8:30

HILUX_3_4_front.jpg

Toyota Hiluxin keulan ilme on nyt täysin uudistettu rohkeasti muotoilluilla etumaskilla ja etupuskurilla. Uutta ilmettä täydentävät hienosti saatavilla olevat uudet LED-valot niin edessä kuin takana, uudet 18” vannemallit sekä nippu uusia ulkovärejä.

Päivitetyistä sisätiloista löytyy mm. uudenlainen mittaristo ja uusi, 8” mediakeskuksen kosketusnäyttö jota on höystetty painikkeilla kapasitiivisten hipaisunäppäinten sijaan helpottamaan mediakeskuksen käyttöä kaikissa ajo-olosuhteissa. Päivitetty multimediajärjestelmä on aiempaa nopeampi ja intuitiivinen käyttää sekä sisältää Apple CarPlay®- ja Android Auto™ -toiminnot.

HILUX_interior_full_dash.jpg

Saatavilla on liuta huippuluokan varusteita, kuten älyavainjärjestelmä, navigointi, automaatti-ilmastointi, pysäköintitutka sekä yhdeksän kaiuttimen JBL Premium -audiojärjestelmä 800 watin kahdeksankanavaisella vahvistimella ja JBL:n CLARi-Fi -teknologialla.

HILUX_Topshot.jpg

Totuttuun tapaan myös saatavilla olevien lavavarusteiden määrä on huima, ja erilaisilla varusteilla voidaankin toteuttaa yksilöllisiä ratkaisuja erilaisiin kuljetustarpeisiin.

Voimalinjat

Uuden Toyota Hiluxin voimalinjavalikoima kasvaa uuden 2.8-litraisen, 204 hevosvoimaa* kehittävän moottorin saapuessa ennestään tutun 2.4-litraisen rinnalle. Uusi moottori kehittää 500 Nm* huippuväännön, mikä siivittää Hiluxin 0 - 100 km/h kiihtyvyyden 10,0 s aikaan taloudellisuuden siitä kärsimättä.

Kumpikin moottori on saatavilla kumpaankin korimalliin, ja kuusivaihteisen käsivalintaisen vaihteiston lisäksi kuusivaihteinen automaattivaihteisto on jatkossa saatavilla kummankin korimallin yhteyteen.

*Tiedot vahvistetaan lopullisella tyyppihyväksynnällä.

HILUX_3_4_back.jpg

Ajamisen dynamiikkaa

Hiluxin uudistuksen yhteydessä tavoitteena oli säilyttää legendaariset mittasuhteet omaavat maastoajo-ominaisuudet ja lisätä entisestään mukavuutta maantieajoon. Ensiksi mainittujen ominaisuuksien varmistamiseksi Hilux on edelleen jäykälle erillisrungolle rakennettu, luja tuote mikä kestää maasto-ajon vaativat olosuhteet.

Mukavuutta ja ajo-ominaisuuksia on parannettu niin ohjausta kuin jousitusta hienosäätämällä. Tarkemmin jousitus on kokenut muutoksia mm. takalehtijousien uudesta toteutustavan ja  iskunvaimennuksen hienosäädön kautta niin edessä kuin takana. Joutokäyntinopeuden madaltaminen (850 -> 680 rpm) helpottaa entisestään ryömintäajoa vaihteiston hitaalla alueella, ajonvakautusjärjestelmää on päivitetty ja kuljettajalla on käytettävissään pyörien kääntökulmanäyttö.

10.07.2020 23:33KATSO 10.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia - mukana paljon maarakennusalan asiaa!
14.07.2020 8:45LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
12.07.2020 11:11Skanska toteuttaa Kruunuasunnoille vuokra-asuntoja Espooseen
10.07.2020 10:33YIT on allekirjoittanut urakkasopimuksen Koskelan sairaala-alueelle toteutettavasta asuinrakennushankkeen pääurakasta Helsingissä
09.07.2020 8:45Valtatie 3:n remonttiin kolmeksi vuodeksi Hämeenkyrössä
08.07.2020 14:20Harjavallan kuonarikastamo kasvattaa jauhatuskapasiteettia
07.07.2020 15:45Lakan Betoni Oy keskittää toimintojaan Lopelle sekä Varkauteen - Forssan tehdas myyty Kiilto Oy:lle
06.07.2020 10:30Bridgestone laajentaa kaivosalan asiakkaille tarjottavaa ratkaisuvalikoimaa
05.07.2020 13:33Terrafamen kestävän kehityksen katsaus julkaistu
04.07.2020 14:11VIELÄ EHDIT MUKAAN! 3D-Win -perusohjelma- ja maastomallikoulutus Helsingissä 1.-2.9.2020

Siirry arkistoon »