Uudistunut Toyota Hilux Suomeen loppusyksystä 2020

04.06.2020 8:30

HILUX_3_4_front.jpg

Toyota Hiluxin keulan ilme on nyt täysin uudistettu rohkeasti muotoilluilla etumaskilla ja etupuskurilla. Uutta ilmettä täydentävät hienosti saatavilla olevat uudet LED-valot niin edessä kuin takana, uudet 18” vannemallit sekä nippu uusia ulkovärejä.

Päivitetyistä sisätiloista löytyy mm. uudenlainen mittaristo ja uusi, 8” mediakeskuksen kosketusnäyttö jota on höystetty painikkeilla kapasitiivisten hipaisunäppäinten sijaan helpottamaan mediakeskuksen käyttöä kaikissa ajo-olosuhteissa. Päivitetty multimediajärjestelmä on aiempaa nopeampi ja intuitiivinen käyttää sekä sisältää Apple CarPlay®- ja Android Auto™ -toiminnot.

HILUX_interior_full_dash.jpg

Saatavilla on liuta huippuluokan varusteita, kuten älyavainjärjestelmä, navigointi, automaatti-ilmastointi, pysäköintitutka sekä yhdeksän kaiuttimen JBL Premium -audiojärjestelmä 800 watin kahdeksankanavaisella vahvistimella ja JBL:n CLARi-Fi -teknologialla.

HILUX_Topshot.jpg

Totuttuun tapaan myös saatavilla olevien lavavarusteiden määrä on huima, ja erilaisilla varusteilla voidaankin toteuttaa yksilöllisiä ratkaisuja erilaisiin kuljetustarpeisiin.

Voimalinjat

Uuden Toyota Hiluxin voimalinjavalikoima kasvaa uuden 2.8-litraisen, 204 hevosvoimaa* kehittävän moottorin saapuessa ennestään tutun 2.4-litraisen rinnalle. Uusi moottori kehittää 500 Nm* huippuväännön, mikä siivittää Hiluxin 0 - 100 km/h kiihtyvyyden 10,0 s aikaan taloudellisuuden siitä kärsimättä.

Kumpikin moottori on saatavilla kumpaankin korimalliin, ja kuusivaihteisen käsivalintaisen vaihteiston lisäksi kuusivaihteinen automaattivaihteisto on jatkossa saatavilla kummankin korimallin yhteyteen.

*Tiedot vahvistetaan lopullisella tyyppihyväksynnällä.

HILUX_3_4_back.jpg

Ajamisen dynamiikkaa

Hiluxin uudistuksen yhteydessä tavoitteena oli säilyttää legendaariset mittasuhteet omaavat maastoajo-ominaisuudet ja lisätä entisestään mukavuutta maantieajoon. Ensiksi mainittujen ominaisuuksien varmistamiseksi Hilux on edelleen jäykälle erillisrungolle rakennettu, luja tuote mikä kestää maasto-ajon vaativat olosuhteet.

Mukavuutta ja ajo-ominaisuuksia on parannettu niin ohjausta kuin jousitusta hienosäätämällä. Tarkemmin jousitus on kokenut muutoksia mm. takalehtijousien uudesta toteutustavan ja  iskunvaimennuksen hienosäädön kautta niin edessä kuin takana. Joutokäyntinopeuden madaltaminen (850 -> 680 rpm) helpottaa entisestään ryömintäajoa vaihteiston hitaalla alueella, ajonvakautusjärjestelmää on päivitetty ja kuljettajalla on käytettävissään pyörien kääntökulmanäyttö.

27.07.2021 10:00Terrafame Oy:n vuoden 2021 tammi-kesäkuun tulos julkaistaan 29.7.
24.07.2021 11:00Selvitys: Kaivosteollisuuden kiertotaloutta voidaan tehostaa
23.07.2021 21:33KATSO TÄSTÄ 23.7. LÄHETYS - Ammattilehden ja Kivirockin Hyviä uutisia! tarjoaa alan tämän viikon kuulumiset
23.07.2021 8:00Maarakennusalan kustannukset nousivat kesäkuussa 8,2 prosenttia vuodentakaisesta
21.07.2021 11:00YIT käynnisti huhti-kesäkuussa useita asuinrakentamishankkeita Suomessa ja CEE-maissa
20.07.2021 11:00Ympäristölupaprosessi Kolmisopen esiintymän hyödyntämiseksi etenee - Kainuun ELY-keskus kuuluttanut hanketta koskevan YVA-selostuksen
19.07.2021 11:00Myönnettyjen rakennuslupien kuutiomäärä suurempi kuin vuotta aiemmin
18.07.2021 11:00Tarvitsetteko yritysvideon toiminnastanne tai esittelyvideon uudesta tuotteestanne...? Ammattilehti.fi hoitaa tuotannon ja tarjoaa alan parhaat jakelukanavat
17.07.2021 11:11Skanska rakentaa Lauritsalan paloaseman Lappeenrannassa
16.07.2021 23:10KATSO TÄSTÄ 16.7. LÄHETYS - Ammattilehden ja Kivirockin Hyviä uutisia! tarjoaa alan tämän viikon kuulumiset

Siirry arkistoon »