Mascus julkaisee uuden responsiivisen verkkosivuston15.04.2015 9.00
Mascus on maailman nopeimmin kasvava verkkomyyntipaikka kuljetusajoneuvoille, rakennuskoneille, maatalouskoneille, materiaalinkäsittelylaitteille ja metsäkoneille. Nyt verkkosivuston käyttö on tehty vieläkin helpommaksi kaikille sen käyttäjille, kun myyntipaikasta on julkaistu uusi täysin responsiivinen versio. Uuden verkkosivuston avulla Mascus-käyttäjät voivat selailla ilmoituksia perinteisillä pöytätietokoneilla, älypuhelimilla tai tabletilla vaihtamatta ympäristöä ja menettämättä mitään pöytäkoneversion ominaisuuksia. Myyjät voivat lisäksi hallita sisältöjään suoraan mobiililaitteiltaan. Uusi toimintamalli on kehitetty pääsyn takaamiseksi Mascus-sivustolle riippumatta siitä, oletko työpöytäsi ääressä käyttämässä perinteistä tietokonetta tai liikkeellä käyttämässä mobiililaitteita. ”Tiedämme, että yhä useammat käyttäjät käyttävät verkkosisältöjä mobiililaitteiltaan, eikä raskaiden koneiden ala ole mikään poikkeus.” selittää Mascuksen operatiivinen johtaja Rickard Krøtø. ”Käyttäjämme ja asiakkaamme ovat usein poissa työpöytiensä ja tietokoneidensa äärestä, mutta heillä on aina verkkoyhteys ja älypuhelin tai tabletti mukanaan. Responsiivinen verkkosivusto tarjoaa heille mahdollisuuden käydä Mascus-sivustolla millaisella mobiililaitteella tahansa menettämättä ominaisuuksia, jotka täysi pöytäkoneversio tarjoaa. Parannetun käyttömukavuuden lisäksi ostajat voivat käyttää Mascus-sivustoa liikkeellä ja ottaa yhteyttä myyjiin yhdellä sormen kosketuksella. Myyjillä taas on mahdollisuus reagoida paremmin kysyntään ja hallita varastoaan matkapuhelimestaan tai tabletistaan.” lisää Mascuksen markkinointijohtaja Gauthier Dominicy. Käyttäjät saavat pääsyn responsiivisille verkkosivustolle selatakseen listauksia, jotka on järjestetty ”helposti selattaviin” ryhmiin. Kun asiakas napsauttaa listausta, hän näkee myyjän tuotevalokuvat, tuotetiedot sekä hinta- ja sijaintitiedot. Asiakas voi sitten soittaa myyjän numeroon suoraan listauksesta tiedusteluja tehdäkseen. Sitoutuminen asiakaskeskeisiin parannuksiin Uusi verkkosivusto on osa Mascuksen jatkuvia parantamissuunnitelmia, joiden tarkoituksena on tarjota parempi käyttökokemus ja helppokäyttöinen alusta kaikille käyttäjille. ”Uusi verkkosivusto vie Mascuksen uudelle tasolle tekemällä siitä joustavamman kaikkien käyttöön,” selittää Mascuksen toimitusjohtaja Tim Scholte.”Ymmärsimme, miten tärkeää on tuottaa käyttäjäystävällinen järjestelmä riippumatta sen käyttöympäristöstä, ja tämä sisältää myös matkapuhelimet ja tabletit. Mobiililaitteet ovat jo ohittamassa perinteiset tietokoneet ja kannettavat Internetin selailualustoina, joten meille oli välttämätön askel kehittää verkkosivusto, joka tekee Mascus-myyntipaikasta käytettävän kaikkialla, koska tahansa ja millä laitteella tahansa. Se vahvistaa lisäksi sitoutumistamme asiakaskeskeisiin parannuksiin,” hän lisää. ”Asiakkaillemme viimeisten 2 vuoden aikana rakentamamme mobiilit verkkosivustot ovat olleet menestys, joten meille oli loogista soveltaa tätä trendiä myös julkisille markkinoille. Kun älypuhelimista ja tableteista tulee normi yhdessä mobiilien laajakaistayhteyksien kanssa, uskomme uuden responsiivisen verkkosivuston osoittautuvan erittäin suosituksi Mascus-käyttäjien keskuudessa kaikkialla maailmassa ja tarjoavan paremman selailukokemuksen ja laadukkaan palvelun asiakkaillemme,”päättää Tim Scholte. |