Metso vahvistaa Automaatio-liiketoimintansa palvelukykyä Thaimaassa
16.02.2013 9.06 Metso on avannut uuden Automaatio-palvelukeskuksen Thaimaan Ratchaburiin. Palvelukeskus tukee yhtiön strategiaa kasvattaa Automaatio-liiketoimintaa maailmanlaajuisesti ja vahvistaa Metson palvelukykyä Thaimaassa.
Metson prosessiautomaatiotuotteilla ja venttiileillä on vankka asiakaskunta erityisesti Thaimaan massa- ja paperiteollisuudessa. Esimerkiksi Siam Cement Groupilla (SCG) on uuden palvelukeskuksen lähistöllä sellutehdas ja useita paperitehtaita. SCG on myös Metson Massa, paperi ja voimantuotanto -liiketoiminnan merkittävä asiakas. - Asiakkaamme, kuten Siam Cement Group, vaativat nopeampaa palvelua ja toivovat meidän laajentavan palvelutarjontaamme. Uusi palvelukeskus tukee vahvasti Automaatio-liiketoimintaamme Thaimaassa, sanoo Metson Automaatio-liiketoiminnan Kaakkois-Aasian aluemyyntijohtaja Henry Chong. Uusi Automaatio-palvelukeskus sijaitsee Banpongissa Ratchaburin provinssissa, 80 kilometriä Bangkokista itään. Lähistöltä löytyvät Siam Cement Groupin tärkeät keskukset Wangsala ja Banpong. Keskuksessa on modernit koulutus- ja testaustilat, venttiilikorjaamo sekä varaosavarasto. Investointi uuteen palvelukeskukseen toteuttaa Metson strategiaa maailmanlaajuisen läsnäolon vahvistamisesta sekä laajentaa eri teollisuuden aloilla toimiville asiakkaille tarjottavaa palveluvalikoimaa. Viime keväänä Automaatio-liiketoiminta avasi uuden venttiilien toimitus- ja palvelukeskuksen Intian Vadodaraan. Tämän vuoden alussa julkaisimme kaupat yhdysvaltalaisesta ohjelmistoyritys ExperTunesta. ExperTunen ohjelmistotyökaluja käytetään laajasti teollisten prosessien analysoinnissa ja valvonnassa sekä niihin liittyvien huolto- ja kehitystoimenpiteiden tunnistamisessa.
|