Volvo CE esittelee EMEA-alueen Uptime Center -keskuksen

08.07.2019 11.01

uptime-center-2324x1200.jpg

Pyrkiessään asiakkaiden ensisijaiseksi vaihtoehdoksi toimintavarmuuden suhteen Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa Volvo CE on koonnut erityisen tiimin tukemaan Volvo-jälleenmyyjiä ennakoivasti tarjotakseen ratkaisuja ongelmiin, jotka voivat huonontaa toimintavarmuutta.

Volvo CE:n EMEA-alueen päätoimipisteessä Ruotsin Eskilstunassa toimiva uusi Uptime Center -keskus tulee avustamaan Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan koko Volvo-jälleenmyyjäverkostoa pitäen asiakkaiden koneet kunnossa ja käytössä.

Se tulee toimimaan IT-hermokeskuksena valvoen yhdistettyjen koneiden CareTrackin kautta lähettämää dataa ja tunnistaen alueita, joilla toimintavarmuutta ja tehokkuutta voitaisiin parantaa.

uptime-center-4-2324x1200.jpg"Useimpien ongelmien, joiden parissa työskentelemme, pitäisi olla asioita, jotka olemme havainneet ennen jälleenmyyjää tai asiakasta. Tavoitteemme on toimia ennakoivasti ja tarjota ratkaisuja ongelmiin ennen niiden esiintymistä", Volvo CE:n EMEA-myyntialueen jälkimarkkinoinnin varatoimitusjohtaja Fredrik Gerhardsson sanoo.

Tapauskäsittelijät varoittavat jälleenmyyjiä koneiden vikakoodeista ja hälytyksistä, jotta nämä voivat ryhtyä välittömästi toimenpiteisiin asiakkaidensa puolesta vähentäen odottamattomia seisokkeja, alentaen polttoneste- ja huoltokustannuksia ja ehkäisten tulevia ongelmia.

"Havaitessani ongelman laadin täydellisen raportin, jonka lähetän jälleenmyyjälle. Jälleenmyyjä tarjoaa ennakoivaa huoltoa, ylimääräistä koulutusta tai vaihtoehtoja, jotka varmistavat entistä paremman toimintavarmuuden tai tehokkuuden. Koulutettu kuljettaja voi esimerkiksi saavuttaa paljon säästöjä polttonestekuluissa sekä vähentää odottamattomia huoltokustannuksia", Uptime Center -keskuksen tapauskäsittelijä Leif Waad sanoo.

Poikkitoiminnallista yhteistyötä

Keskus on tulosta tuotetukiosaston uudelleenorganisoinnista, sillä jälleenmyyjien tehokas tukeminen ennakoivan huollon avulla vaatii asiantuntemusta muustakin kuin vain jälkimarkkinoinnista.

"Volvo CE:n tiimin kaikkien alueiden osallistuminen auttaa luomaan toimintavarmuuskulttuurin ja tuomaan asiakaspalvelun etualalle liiketoiminnassa," Uptime Center -keskuksen johtaja Robert Sundkvist sanoo.

24.04.2024 11.35IFAT 2024: Sennebogenilta uusi purkukone
24.04.2024 10.55Autonomisesti liikkuvissa työkoneissa vakavia turvallisuuspuutteita
23.04.2024 11.11Trelleborg esittelee viimeisimmät rengasinnovaatiot Intermat Construction Fair -messuilla Pariisissa, Ranskassa 24.-27. huhtikuuta
21.04.2024 11.00Pohjoinen Teollisuus -suurtapahtuma on tiukasti teollisuuden ajan hermoilla
19.04.2024 21.00KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 11.00Metso tukee kaivostoiminnan kestävää kehitystä Chilessä ja esittelee ainutlaatuisen kiertotalousratkaisun myllynvuorausten kierrätykseen
17.04.2024 10.05Työkoneiden vuokramarkkinan odotetaan supistuvan tänä vuonna - Kasvun povataan alkavan ensi vuonna
16.04.2024 9.00Pyhäsalmen kaivoksen aurinkopuiston rakentaminen alkaa
15.04.2024 9.00Wihuri Teknisen Kaupan jälkimarkkinoinnissa keskitetään palveluja
13.04.2024 12.00Tamtron Group Oyj tuo markkinoille mullistavan AI-pohjaisen automaattisen materiaalien tunnistusjärjestelmän

Siirry arkistoon »