Volvo CE esittelee EMEA-alueen Uptime Center -keskuksen

Share |
08.07.2019 11:01

uptime-center-2324x1200.jpg

Pyrkiessään asiakkaiden ensisijaiseksi vaihtoehdoksi toimintavarmuuden suhteen Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa Volvo CE on koonnut erityisen tiimin tukemaan Volvo-jälleenmyyjiä ennakoivasti tarjotakseen ratkaisuja ongelmiin, jotka voivat huonontaa toimintavarmuutta.

Volvo CE:n EMEA-alueen päätoimipisteessä Ruotsin Eskilstunassa toimiva uusi Uptime Center -keskus tulee avustamaan Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan koko Volvo-jälleenmyyjäverkostoa pitäen asiakkaiden koneet kunnossa ja käytössä.

Se tulee toimimaan IT-hermokeskuksena valvoen yhdistettyjen koneiden CareTrackin kautta lähettämää dataa ja tunnistaen alueita, joilla toimintavarmuutta ja tehokkuutta voitaisiin parantaa.

uptime-center-4-2324x1200.jpg"Useimpien ongelmien, joiden parissa työskentelemme, pitäisi olla asioita, jotka olemme havainneet ennen jälleenmyyjää tai asiakasta. Tavoitteemme on toimia ennakoivasti ja tarjota ratkaisuja ongelmiin ennen niiden esiintymistä", Volvo CE:n EMEA-myyntialueen jälkimarkkinoinnin varatoimitusjohtaja Fredrik Gerhardsson sanoo.

Tapauskäsittelijät varoittavat jälleenmyyjiä koneiden vikakoodeista ja hälytyksistä, jotta nämä voivat ryhtyä välittömästi toimenpiteisiin asiakkaidensa puolesta vähentäen odottamattomia seisokkeja, alentaen polttoneste- ja huoltokustannuksia ja ehkäisten tulevia ongelmia.

"Havaitessani ongelman laadin täydellisen raportin, jonka lähetän jälleenmyyjälle. Jälleenmyyjä tarjoaa ennakoivaa huoltoa, ylimääräistä koulutusta tai vaihtoehtoja, jotka varmistavat entistä paremman toimintavarmuuden tai tehokkuuden. Koulutettu kuljettaja voi esimerkiksi saavuttaa paljon säästöjä polttonestekuluissa sekä vähentää odottamattomia huoltokustannuksia", Uptime Center -keskuksen tapauskäsittelijä Leif Waad sanoo.

Poikkitoiminnallista yhteistyötä

Keskus on tulosta tuotetukiosaston uudelleenorganisoinnista, sillä jälleenmyyjien tehokas tukeminen ennakoivan huollon avulla vaatii asiantuntemusta muustakin kuin vain jälkimarkkinoinnista.

"Volvo CE:n tiimin kaikkien alueiden osallistuminen auttaa luomaan toimintavarmuuskulttuurin ja tuomaan asiakaspalvelun etualalle liiketoiminnassa," Uptime Center -keskuksen johtaja Robert Sundkvist sanoo.

19.07.2019 12:00Donges Group ostaa Ruukki Building Systemsin
18.07.2019 8:21Miten kuumuudessa jaksaa työskennellä? Asfalttityöntekijä kertoo
17.07.2019 13:33Terrafame Oy:n tammi-kesäkuun 2019 tulos julkaistaan 26.7.2019
16.07.2019 18:01Skanska rakentaa Posivalle käytetyn ydinpolttoaineen kapselointilaitoksen Olkiluotoon
16.07.2019 10:00Kaivosteollisuus odottavalla kannalla kaivoslakimuutoksiin
15.07.2019 13:11Volvo Dig Assist: En voisi olla päivääkään ilman sitä
15.07.2019 11:01Rakennuskustannukset nousivat kesäkuussa 0,6 prosenttia vuodentakaisesta
14.07.2019 10:11YIT aloitti vuoden toisella neljänneksellä viiden kerrostalon rakentamisen Venäjällä
13.07.2019 11:33Neljä tapaa, joilla maarakennuskoneiden kuljettajien koulutus voi alentaa omistajuuden kokonaiskustannuksia
13.07.2019 9:11Rakentamisen liikevaihto kasvoi toukokuussa 2,5 prosenttia, mutta myynnin määrä väheni

Siirry arkistoon »