Volvo CE esittelee EMEA-alueen Uptime Center -keskuksen

08.07.2019 11:01

uptime-center-2324x1200.jpg

Pyrkiessään asiakkaiden ensisijaiseksi vaihtoehdoksi toimintavarmuuden suhteen Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa Volvo CE on koonnut erityisen tiimin tukemaan Volvo-jälleenmyyjiä ennakoivasti tarjotakseen ratkaisuja ongelmiin, jotka voivat huonontaa toimintavarmuutta.

Volvo CE:n EMEA-alueen päätoimipisteessä Ruotsin Eskilstunassa toimiva uusi Uptime Center -keskus tulee avustamaan Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan koko Volvo-jälleenmyyjäverkostoa pitäen asiakkaiden koneet kunnossa ja käytössä.

Se tulee toimimaan IT-hermokeskuksena valvoen yhdistettyjen koneiden CareTrackin kautta lähettämää dataa ja tunnistaen alueita, joilla toimintavarmuutta ja tehokkuutta voitaisiin parantaa.

uptime-center-4-2324x1200.jpg"Useimpien ongelmien, joiden parissa työskentelemme, pitäisi olla asioita, jotka olemme havainneet ennen jälleenmyyjää tai asiakasta. Tavoitteemme on toimia ennakoivasti ja tarjota ratkaisuja ongelmiin ennen niiden esiintymistä", Volvo CE:n EMEA-myyntialueen jälkimarkkinoinnin varatoimitusjohtaja Fredrik Gerhardsson sanoo.

Tapauskäsittelijät varoittavat jälleenmyyjiä koneiden vikakoodeista ja hälytyksistä, jotta nämä voivat ryhtyä välittömästi toimenpiteisiin asiakkaidensa puolesta vähentäen odottamattomia seisokkeja, alentaen polttoneste- ja huoltokustannuksia ja ehkäisten tulevia ongelmia.

"Havaitessani ongelman laadin täydellisen raportin, jonka lähetän jälleenmyyjälle. Jälleenmyyjä tarjoaa ennakoivaa huoltoa, ylimääräistä koulutusta tai vaihtoehtoja, jotka varmistavat entistä paremman toimintavarmuuden tai tehokkuuden. Koulutettu kuljettaja voi esimerkiksi saavuttaa paljon säästöjä polttonestekuluissa sekä vähentää odottamattomia huoltokustannuksia", Uptime Center -keskuksen tapauskäsittelijä Leif Waad sanoo.

Poikkitoiminnallista yhteistyötä

Keskus on tulosta tuotetukiosaston uudelleenorganisoinnista, sillä jälleenmyyjien tehokas tukeminen ennakoivan huollon avulla vaatii asiantuntemusta muustakin kuin vain jälkimarkkinoinnista.

"Volvo CE:n tiimin kaikkien alueiden osallistuminen auttaa luomaan toimintavarmuuskulttuurin ja tuomaan asiakaspalvelun etualalle liiketoiminnassa," Uptime Center -keskuksen johtaja Robert Sundkvist sanoo.

22.05.2020 21:40KATSO 22.5. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia - mukana maarakennusalan mielenkiintoista asiaa...
27.05.2020 8:53Oulu-Laurila-radan tarvesuunnittelu alkaa kesäkuussa
26.05.2020 12:24Syyskuussa järjestettävien Alihankinta-messujen järjestelyt etenevät ennakkosuunnitelmien mukaisesti
25.05.2020 13:33Maarakennusalan kustannukset laskivat huhtikuussa 5,5 prosenttia vuodentakaisesta
25.05.2020 10:40Vuoden Kivenpyörittäjä -palkinto Jyrki Tahvoselle
24.05.2020 11:00Lännen huoltokorjaamo palvelee kaikkia työkonemerkkejä
23.05.2020 11:00LUE TÄSTÄ! Kevään ja kesän Komatsu-tarjouslehti ilmestynyt
22.05.2020 13:11Ympäristöpääkaupunki Lahdessa yhdyskuntajätteen hyödyntämisaste hipoo sataa prosenttia
21.05.2020 11:00Vuokraliftit Oy:ltä vahva panostus henkilönostintarjontaan
20.05.2020 9:00Kouvola-Kotka/Hamina-ratahanke: Kotkan Kotolahden ratapihan laajennusurakka käynnistyy toukokuussa

Siirry arkistoon »