Volvo CE esittelee EMEA-alueen Uptime Center -keskuksen

08.07.2019 11:01

uptime-center-2324x1200.jpg

Pyrkiessään asiakkaiden ensisijaiseksi vaihtoehdoksi toimintavarmuuden suhteen Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa Volvo CE on koonnut erityisen tiimin tukemaan Volvo-jälleenmyyjiä ennakoivasti tarjotakseen ratkaisuja ongelmiin, jotka voivat huonontaa toimintavarmuutta.

Volvo CE:n EMEA-alueen päätoimipisteessä Ruotsin Eskilstunassa toimiva uusi Uptime Center -keskus tulee avustamaan Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan koko Volvo-jälleenmyyjäverkostoa pitäen asiakkaiden koneet kunnossa ja käytössä.

Se tulee toimimaan IT-hermokeskuksena valvoen yhdistettyjen koneiden CareTrackin kautta lähettämää dataa ja tunnistaen alueita, joilla toimintavarmuutta ja tehokkuutta voitaisiin parantaa.

uptime-center-4-2324x1200.jpg"Useimpien ongelmien, joiden parissa työskentelemme, pitäisi olla asioita, jotka olemme havainneet ennen jälleenmyyjää tai asiakasta. Tavoitteemme on toimia ennakoivasti ja tarjota ratkaisuja ongelmiin ennen niiden esiintymistä", Volvo CE:n EMEA-myyntialueen jälkimarkkinoinnin varatoimitusjohtaja Fredrik Gerhardsson sanoo.

Tapauskäsittelijät varoittavat jälleenmyyjiä koneiden vikakoodeista ja hälytyksistä, jotta nämä voivat ryhtyä välittömästi toimenpiteisiin asiakkaidensa puolesta vähentäen odottamattomia seisokkeja, alentaen polttoneste- ja huoltokustannuksia ja ehkäisten tulevia ongelmia.

"Havaitessani ongelman laadin täydellisen raportin, jonka lähetän jälleenmyyjälle. Jälleenmyyjä tarjoaa ennakoivaa huoltoa, ylimääräistä koulutusta tai vaihtoehtoja, jotka varmistavat entistä paremman toimintavarmuuden tai tehokkuuden. Koulutettu kuljettaja voi esimerkiksi saavuttaa paljon säästöjä polttonestekuluissa sekä vähentää odottamattomia huoltokustannuksia", Uptime Center -keskuksen tapauskäsittelijä Leif Waad sanoo.

Poikkitoiminnallista yhteistyötä

Keskus on tulosta tuotetukiosaston uudelleenorganisoinnista, sillä jälleenmyyjien tehokas tukeminen ennakoivan huollon avulla vaatii asiantuntemusta muustakin kuin vain jälkimarkkinoinnista.

"Volvo CE:n tiimin kaikkien alueiden osallistuminen auttaa luomaan toimintavarmuuskulttuurin ja tuomaan asiakaspalvelun etualalle liiketoiminnassa," Uptime Center -keskuksen johtaja Robert Sundkvist sanoo.

20.09.2019 16:11Koe Ajamisen Helppous - Volvo Trucksin syyskiertue alkaa huomenna lauantaina Riihimäeltä!
20.09.2019 11:15Sandvikin uutuudet olivat esittelyssä Maxpossa
20.09.2019 9:44Avoimet ovet Specman uusissa tiloissa Pirkkalassa tiistaina
19.09.2019 13:44JanLa Oy GreenCoat®-kumppaniksi
19.09.2019 12:02Milwaukeelta uusi pienikokoinen iskevä ruuviväännin
18.09.2019 12:30New Mineral Named for Famed Gemologist John Koivula
18.09.2019 12:22Nokian Mine King E-4 -kaivosrengasmallisto laajenee
18.09.2019 11:50SKAL:Budjettiriihestä käsittämätön ympäristölinjaus liikenteelle
18.09.2019 11:40Raaheen uusi jauhatuslaitos
17.09.2019 12:15Cramo: Digitalisoidusta kalustosta kerätty tieto tuo lisäarvoa vuokraukseen

Siirry arkistoon »