Nokian Tyres Armor Gard 2 Mine nyt saatavilla aiempaa pienempänä

23.05.2023 14.00

Nokian Tyres Armor Gard 2 Mine -rengas on tehty pora-alustoille vaativiin louhintaolosuhteisiin erityisesti maanalaisissa kaivoksissa. Sen viillonkesto ja ajettavuus ovat huippuluokkaa, ja rengas palvelee käyttäjäänsä pitkään. Rengas on aiemmin ollut saatavilla koossa 10.00-20. Uusi koko 9.00-20 soveltuu yhä useampiin ajoneuvoihin.

Nokian Raskaiden Renkaiden tuotepäällikkö, Kimmo Kekki, toivottaa tuoteperheen uuden jäsenen ilomielin tervetulleeksi:“Nokian Tyres Armor Gard 2 Mine on jo osoittanut arvonsa käyttäjien keskuudessa”, Kekki sanoo. “Nyt, renkaan erinomaisten ominaisuuksien ansiosta, myös pienemmän kokoluokan koneilla pääsee työskentelemään tehokkaasti ja turvallisesti. Totta kai olemme siitä innoissamme. Työn tekeminen näillä renkailla on yksinkertaisesti sujuvaa.”

Poraa pelotta pintaa syvemmälle

Maanalainen louhintatyö asettaa renkaat erityiseen testiin. Terävät kivet lisäävät rengasvaurion riskiä. Liukkailla pinnoilla luotettava märkäpito on elinehto. Ahtaat tilat tekevät navigoimisesta hankalaa, ja vain kompaktit koneet pystyvät liikkumaan ympäristössä vapaasti.

Edellä kuvatuissa olosuhteissa renkaiden täytyy täyttää myös erityisen korkeat turvallisuusstandardit. Nokian Tyres Armor Gard 2 Mine vastaa kaikkiin mainittuihin tarpeisiin.

“Näihin renkaisiin käyttäjä voi luottaa jopa haastavimmissa maanalaisissa olosuhteissa”, tiivistää Kimmo Kekki.

Parantunut suoja maanalaisia uhkia vastaan

Armor Gard 2 Mine on 25 prosenttia jäykempi kuin edeltäjänsä. Sen kulutuspinnassa on 12 prosenttia enemmän kumia, ja kulutuspinta itsessään on aiempaa leveämpi, mikä lieventää siihen kohdistuvaa painetta ja tekee renkaasta kulutusta kestävämmän.

Renkaiden rungon ja kulutuspinnan olkapääalueen jäähdytykseen sekä rungon kestävyyteen on kiinnitetty erityistä huomiota. Lisäksi uuden Nokian Tyres Armor Gard 2 Mine -version sisäpintaa on paranneltu tuubien kestävyyden sekä renkaiden laadun parantamiseksi.

Renkaan kulutuspinnan profiili on aiempaa leveämpi, mikä lisää renkaan vakautta jopa 25 prosentilla edelliseen malliin verrattuna. Ja kun kyseessä on jo pitkään tunnustusta kerännyt tuote, nämä parannukset tekevät erinomaisista renkaista entistä paremmat. Niiden avulla on hyvä porautua pintaa syvemmälle ja kartoittaa tuntematonta.

“Muistetaan vielä renkaiden tarkka ohjattavuus”, Kekki lisää, ”ja on lupa sanoa, että nämä renkaat torjuvat uhan kuin uhan – mitä ikinä maanalaisiin kaivoksiin kätkeytyykään.”

24.05.2024 23.00KATSO TÄSTÄ 24.5. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
23.05.2024 8.02Uusi murskausmenetelmä säästää vettä ja energiaa kaivoksilla ja tuottaa parempaa akkumateriaalia - jatkotestaukseen myös muille malmeille
21.05.2024 14.00Metso saavutti sadan kaivoskuorma-autojen lavatoimituksen merkkipaalun - viimeisin lavatoimitus Bolidenin kaivokselle Suomessa
20.05.2024 17.00Suomalaiset Kaivosbarometrissa: Olemme liian riippuvaisia Kiinan ja Venäjän mineraaleista
20.05.2024 10.00Enersensen yhteistyö tuulipuistojen kunnossapidossa OX2:n kanssa saa jatkoa
17.05.2024 23.00KATSO TÄSTÄ 17.5. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset - MUKANA IFAT 2024 MESSUKOOSTE!
17.05.2024 12.30Kia EV9 GT Line matkatestissä - maailmanluokan matkantekoa - KATSO VIDEO!
16.05.2024 14.00Metso tuo markkinoille diesel-sähkökäyttöisen Lokotrack EC -sarjan ensimmäiset tuotteet
14.05.2024 11.00Ravinteet talteen ja kiertoon Lohjan Munkkaan tutkimus- ja kehityshankkeessa
13.05.2024 10.00Toyota-trukkien ja -hyötyajoneuvojen yhteinen tapahtuma 22.-23.5. Tampereella

Siirry arkistoon »