VTT:lle uusi allekirjoitus: Teknologiasta tulosta15.01.2014 10.10 VTT on ottanut käyttöön 1.1.2014 uuden Teknologiasta tulosta -allekirjoituksen eli brändilupauksen. Uudella allekirjoituksellaan VTT haluaa kertoa tutkimuksen hyödyistä ja vaikuttavuudesta, joita se korostaa uudessa strategiassaan. VTT on terävöittänyt strategiansa, fokusoinut toimintaansa ja uusinut organisaationsa. Näillä toimilla VTT vastaa kilpailuun kotimaan markkinoilla ja vahvistaa kilpailukykyään muuttuneessa toimintaympäristössä myös kansainvälisesti. Uusi strategia korostaa moniteknologisuutta, tutkimuksen hyötyjä ja vaikuttavuutta. Tutkimuksen hyödyt ja vaikuttavuus syntyvät monien teknologioiden ja osaamisten yhdistämisestä, mitä uusi organisaatio tukee. Tutkimuksen hyödyt ja vaikuttavuus edistävät VTT:n asiakkaiden liiketoimintaa ja yhteiskunnan hyvinvointia. VTT on fokusoinut uudessa organisaatiossaan tutkimuksensa kolmelle liiketoiminta-alueelle. Nämä ovat Tietointensiiviset tuotteet ja palvelut, Älykäs teollisuus ja energiajärjestelmät ja Luonnonvara ja ympäristöratkaisut. |